Efficiënter zorgproces

Als arts of assistente wilt u natuurlijk niets liever dan tijd voor de patiënt. En het is duidelijk dat elke zorgprofessional zich 110% inzet om zoveel mogelijk patiënten te helpen. Een efficiënter zorgproces zou hier aan bijdragen.  Maar, hoe bereikt u zoiets?

De werkdruk is hoog

De druk, die patiënten uitoefenen om een afspraak te krijgen op het spreekuur is vaak hoog. Geruststellen is niet altijd even gemakkelijk en een flinke klus voor uw assistente. Vaak ligt hier natuurlijk ongerustheid aan ten grondslag of het gevoel niet serieus genomen te worden.

Hoe fijn zou het zijn als uw doktersassistens meer zorgvragen zelfstandig kunnen afhandelen, zodat u meer tijd over houdt voor urgentere zorgvragen?

 

Zorgproces zonder Sendi
Zorgproces met Sendi

Sendi: ook geschikt voor uw praktijk!

Met Sendi stuurt de doktersassistente in de moedertaal van de patiënt een verzoek om foto’s of een korte video. Daar kan een vragenlijst aan worden toegevoegd om een duidelijker beeld van de zorgvraag te krijgen. Alle communicatie wordt vertaald naar de eigen taal van de patiënt en de gegeven antwoorden worden weer naar het Nederlands vertaald.

Uw patiënt zal het gevoel hebben dat u aandacht besteedt aan de klacht en de ontevredenheid en ongerustheid neemt hierdoor af.

Efficiënt en doeltreffend!

Probeer Sendi kosteloos

Omdat ook huisartsen tegenwoordig iedere dubbeltje moeten omdraaien, komen we u tegemoet.

U bepaalt tenslotte zelf of u gebruik wilt maken van Sendi na een gedegen kennismaking en goed gebruik van onze applicatie, toch?

Daarom wil ik u Sendi drie maanden gratis aanbieden zodat u daarna zelf kunt bepalen of het de investering waard is. 95% van alle praktijken die u voor gingen, vonden in ieder geval van wel! 

Wilt u Sendi proberen? U kunt ons bellen op 010 – 844 85 57 of klik op de knop ‘Aan de slag’ hieronder.