Integratie Sanday
In 2023 was het zover: de integratie tussen Sendi en Sanday is live! Deze samenwerking biedt huisartsen en praktijkassistenten een efficiënte en veilige manier om beeld (foto/video) te ontvangen, zonder de regie als praktijk te verliezen. U kunt gemakkelijk het beeld beoordelen en een bericht terugsturen naar de patiënt. De naadloze samenwerking tussen beide systemen verbetert het gebruiksgemak van Sendi en zorgt voor een efficiëntere communicatie met de patiënt.
Door de integratie zijn medewerkers direct ingelogd in Sendi en is beeld meteen beschikbaar vanuit het patiëntendossier. Meer weten? Lees dan snel verder!
Wat levert de integratie op?
Vanuit Sanday automatisch ingelogd in Sendi
Patiëntgegevens worden overgenomen vanuit het HIS, dus NIET overtypen
Duidelijk zichtbaar wanneer er opgevraagd materiaal binnen is
Historie in Sendi blijft altijd beschikbaar vanuit Sanday
Eenvoudig vanuit Sanday naar Sendi
1. Vanuit Sanday direct ingelogd in Sendi
De link naar Sendi is beschikbaar vanuit het patiëntendossier in Sanday.
Als u in het patiëntendossier op de avatar links bovenin klikt, ziet u de optie ‘Openen Sendi’. U wordt dan automatisch ingelogd bij Sendi in een ander scherm.
2. Niets meer overtypen!
In Sendi nemen wij de patiëntgegevens uit Sanday over. Patiëntnummer, naam en telefoonnummer worden automatisch ingevuld. Zo hoeft u niets over te typen!
Indien nodig kunt u het telefoonnummer nog wel wijzigen, bijvoorbeeld als de thuiszorg of een mantelzorger voor patiënt belt en zij de sms dienen te ontvangen.
3. Bericht versturen of informatie opvragen
In Sendi maakt u een keuze: wilt u een bericht sturen, een foto opvragen of ontvangen informatie van de patiënt beoordelen?
De patiënt ontvangt een SMS en kan de gevraagde informatie terugsturen (éénmalig) zonder ergens in te hoeven loggen.
Tip: Deel direct mede dat het antwoord via SMS wordt verzonden. Zo voorkomt u dat u in veel gevallen de patiënt moet terugbellen.
4. Terugkoppeling fotoconsult in Sanday
In Sanday wordt bij ‘Fotoconsulten’ een contact aangemaakt. Als u op dit contact klikt, wordt u direct weer doorverwezen naar Sendi.
Wanneer er informatie is binnengekomen en klaarstaat om te beoordelen, ziet u een paars envelopje verschijnen. Ook op het dashboard in Sanday is in te zien dat er een fotoconsult binnen is gekomen.
5. Informatie direct beschikbaar vanuit Sanday
Wanneer u op het contact klikt kunt u in Sendi het opgevraagde materiaal (foto’s of video en eventueel een vragenlijst) beoordelen.
U kunt dan direct de zorgvraag afhandelen door een in hetzelfde scherm een bericht terug naar de patiënt te sturen met Thuisarts.nl. Op deze manier hoeft de patiënt niet meer gebeld te worden. Daarna sluit u het consult af en kunt u verder.
Probeer het zelf en laat het zien aan uw collega's
Door een Sendi demo account te starten kunt u precies zien hoe gemakkelijk Sendi is. U krijgt toegang tot uw eigen Sendi omgeving, waardoor u zelf Sendi kan ervaren en het kan laten zien aan uw collega’s.
Laat uw e-mailadres hieronder achter. Wij maken een demo account voor u aan en sturen zo snel mogelijk de inloggegevens per mail aan u toe.
Zelf de koppeling activeren
Wanneer u een abonnement bij Sendi hebt afgesloten, kunt u als praktijk zelf de koppeling met Sanday activeren.
Hoe u dit precies doet, kunt u lezen op de Sanday helpt pagina.
Reviews van huisartsen
Huisartsenpraktijken die al gebruikmaken van de integratie tussen Sendi en Medicom ervaren een verbeterde efficiëntie en tijdsbesparing in hun dagelijkse werkzaamheden. De naadloze samenwerking tussen de twee systemen zorgt voor een soepel en gestroomlijnd proces, wat resulteert in betere zorg voor patiënten.
Sluit nu een proefabonnement op Sendi af
Start een proefperiode en ervaar zelf hoe Sendi uw werk efficiënter maakt en de druk op de praktijk verlaagt. Zo houdt u meer tijd over voor patiënten die complexere zorgvragen hebben.
Een proefperiode is geheel vrijblijvend en stopt automatisch. Daarnaast rekenen wij voor de integratie met Sanday geen extra kosten.