Patiëntvriendelijk

Wat is patiëntvriendelijk?

Bij patiëntvriendelijkheid gaat het erom dat de patiënt zich gehoord voelt. Dus geen moeilijke dingen zoals een app moeten downloaden, inloggen en DigiD. Daar komt ook bij kijken dat de patiënt snel en veilig geholpen kan worden. Duidelijkheid over het opslaan van de gegevens en duidelijke taal over hoe het werkt, is erg belangrijk.

Met dit in ons achterhoofd hebben we Sendi ook voor digibeten, ouderen en anderstaligen zo makkelijk mogelijk gemaakt. Doordat alles bijvoorbeeld in de taal van de patiënt verstuurd kan worden, voel je je als patiënt geen buitenstaander. Vertalen voelt als: we hebben begrip voor het feit dat je onze taal nog niet goed kent en we helpen je op deze manier hierbij.

Sendi voor al uw patiënten

Met Sendi voelt de patiënt zich begrepen in haar onrust en bezorgdheid. De mogelijkheid om iemand in de eigen taal informatie toe te sturen of op te vragen is een blijk van begrip en voorkomt discussie aan de telefoon. Maar ook voor kinderen, mantelzorgers of de thuiszorg is Sendi heel fijn. 

Zoals u leest kunt u met Sendi uw volledige patiëntpopulatie bereiken. 

  • Kinderen 
  • Arbeidskrachten uit het buitenland
  • Anderstaligen 
  • Statushouders 
  • Mantelzorgers
  • Ouderen 
  • Digibeten
  • Toeristen
  • Alle patiënten
 

Probeer Sendi zelf!

Wilt u ook uw patiënten (en assistentes) blij maken? Probeer Sendi nu twee maanden volledig gratis. 95% van de praktijken die u voor gingen zijn na de proefperiode overtuigd!