Doe mee met de pilot Sendi Wizard!

Als het gaat om toegankelijke communicatie met de patiënt lopen we voorop. Dat willen we graag zo houden!

Daarom doen we er alles aan om Sendi nóg handiger te maken. We verminderen administratietaken en voegen nieuwe functies toe om efficiënter te kunnen werken.

Met veel trots introduceren wij dan ook onze nieuwe Sendi Wizard!

Wat doet de Sendi Wizard?

Functionaliteiten Sendi Wizard: 

  • Automatische generatie S-regel
  • Spellingscontrole en tekstverbetering
  • Automatische uitwerking van de zinnen
  • Extra informatie over de klacht
  • Automatische generatie P-regel

 

Het resultaat? U besteedt minder tijd aan administratie en méér tijd aan uw patiënten.

Meld u hier aan –>

Hoe werkt het voor de praktijk?

 

Automatische generatie S- en P-regel
Heeft de patiënt een vragenlijst ingevuld? Sendi genereert op basis van de gegeven antwoorden de S-regel, die u met één klik kunt overnemen naar uw HIS.

Als u via Sendi een antwoord aan de patiënt heeft gestuurd, wordt de P-regel automatisch gegenereerd. Ook deze kunt u eenvoudig toevoegen aan de SOEP.

 

Automatische uitwerking van de zinnen
Het is nu mogelijk om met wat steekwoorden een goed lopende tekst te maken. Neem bijv. “10.50 morgen”.

Dit wordt dan: “Uw afspraak staat gepland voor morgen, donderdag 20 juni, om 10.50 uur.”

 

Spellingscontrole en tekstverbetering
Mocht u in uw bericht type- of spelfouten hebben gemaakt (in de hectiek overkomt het de besten), controleert de AI Wizard de spelling: “het heeft niet soveel sin om mrgen te koomen”

Wordt dan: “Het heeft niet zoveel zin om morgen te komen.”

 

Extra informatie over de klacht
Wilt u meer informatie geven dan is het intypen van 1 woord als “koorts” voldoende.

De patiënt leest dan dit: “U heeft aangegeven last te hebben van koorts. Mogelijke oorzaken van koorts zijn infecties, zoals een verkoudheid of griep, maar ook andere aandoeningen. Het is belangrijk om voldoende te drinken en rust te nemen. Als de koorts langer dan drie dagen aanhoudt, of als u zich zeer ziek voelt, neem dan contact met ons op.”

De informatie is afkomstig van Thuisarts.nl.

 

Wat houdt de pilot in?

Wij willen de Sendi Wizard graag optimaliseren. Om dat te kunnen doen is het belangrijk feedback van onze klanten te verzamelen. Immers bent u degene die ermee moet werken.  

Daarom draaien we vanaf 1 juli een pilot bij (een deel van) onze klanten. Later starten is ook geen probleem. Tijdens die twee maanden verzamelen we feedback en voeren we, indien nodig, verbeteringen uit. De feedback zal verzameld worden middels een korte enquête. 

De Wizard is onderdeel van Sendi Smart. Binnenkort heeft u de mogelijkheid om uw abonnement hiernaar te upgraden. Daarover ontvangt u later meer informatie, als u nu al vragen heeft kunt u contact met ons opnemen.

Meld u hier aan

Wilt u met ons meedenken over de verdere ontwikkeling van de Wizard? Super! 

Vul onderstaande gegevens in en dan ontvangt u binnenkort meer informatie.