Ervaringen
“Ik werk voor het eerst met Sendi, maar dit is ideaal. Scheelt zeker consulten, want veel klachten kunnen op afstand worden behandeld of van een goed advies voorzien met een link van Thuisarts.nl.”
๐ข๐ฝ ๐๐ฒ๐น๐ธ๐ฒ ๐บ๐ฎ๐ป๐ถ๐ฒ๐ฟ ๐ต๐ผ๐๐ฑ ๐ท๐ฒ รณรณk ๐ฏ๐ถ๐ท ๐ต๐ฒ๐ ๐ถ๐ป๐๐ฐ๐ต๐ฎ๐ธ๐ฒ๐น๐ฒ๐ป ๐๐ฎ๐ป ๐ฎ๐๐๐ถ๐๐๐ฒ๐ป๐๐ฒ๐ ๐ผ๐ฝ ๐ฎ๐ณ๐๐๐ฎ๐ป๐ฑ ๐ฑ๐ฒ ๐ฟ๐ฒ๐ด๐ถ๐ฒ ๐ฏ๐ถ๐ท ๐ฑ๐ฒ ๐ฝ๐ฟ๐ฎ๐ธ๐๐ถ๐ท๐ธ? Doktersassistente Tjallie Ferwerda van HMCC zegt; โ๐ช๐ฌ ๐ธ๐ฆ๐ณ๐ฌ ๐ท๐ฐ๐ฐ๐ณ ๐ฉ๐ฆ๐ต ๐ฆ๐ฆ๐ณ๐ด๐ต ๐ฎ๐ฆ๐ต ๐๐ฆ๐ฏ๐ฅ๐ช, ๐ฎ๐ข๐ข๐ณ ๐๐๐ฉ ๐๐จ ๐๐๐๐๐๐ก. ๐๐๐๐๐๐ก๐ฉ ๐ฏ๐๐ ๐๐ง ๐๐ค๐ฃ๐จ๐ช๐ก๐ฉ๐๐ฃ, ๐ธ๐ข๐ฏ๐ต ๐ท๐ฆ๐ฆ๐ญ ๐ฌ๐ญ๐ข๐ค๐ฉ๐ต๐ฆ๐ฏ ๐ฌ๐ถ๐ฏ๐ฏ๐ฆ๐ฏ ๐ค๐ฅ ๐๐๐จ๐ฉ๐๐ฃ๐ ๐ธ๐ฐ๐ณ๐ฅ๐ฆ๐ฏ ๐ฃ๐ฆ๐ฉ๐ข๐ฏ๐ฅ๐ฆ๐ญ๐ฅ ๐ฐ๐ง ๐ท๐ข๐ฏ ๐ฆ๐ฆ๐ฏ ๐จ๐ฐ๐ฆ๐ฅ ๐๐๐ซ๐๐๐จ ๐ซ๐ค๐ค๐ง๐ฏ๐๐๐ฃ ๐ฎ๐ฆ๐ต ๐ฆ๐ฆ๐ฏ ๐ญ๐ช๐ฏ๐ฌ ๐ท๐ข๐ฏ ๐๐ฉ๐ถ๐ช๐ด๐ข๐ณ๐ต๐ด.๐ฏ๐ญ. ๐๐ฐ๐ฌ ๐ฅ๐ฆ ๐ซ๐ง๐๐๐๐ฃ๐ก๐๐๐จ๐ฉ๐๐ฃ, ๐ฅ๐ช๐ฆ ๐ต๐ฐ๐ฆ๐จ๐ฆ๐ท๐ฐ๐ฆ๐จ๐ฅ ๐ฌ๐ถ๐ฏ๐ฏ๐ฆ๐ฏ ๐ธ๐ฐ๐ณ๐ฅ๐ฆ๐ฏ ๐ฃ๐ช๐ซ ๐ฉ๐ฆ๐ต ๐ฐ๐ฑ๐ท๐ณ๐ข๐จ๐ฆ๐ฏ ๐ท๐ข๐ฏ ๐ฆ๐ฆ๐ฏ ๐ง๐ฐ๐ต๐ฐ, ๐จ๐ฆ๐ท๐ฆ๐ฏ ๐ฎ๐ฆ๐ฆ๐ณ ๐ช๐ฏ๐ง๐ฐ๐ณ๐ฎ๐ข๐ต๐ช๐ฆ ๐ฐ๐ฎ ๐ฆ๐ฆ๐ฏ ๐ฌ๐ญ๐ข๐ค๐ฉ๐ต/๐ฉ๐ถ๐ญ๐ฑ๐ท๐ณ๐ข๐ข๐จ ๐ฐ๐ฑ ๐ธ๐ข๐ข๐ณ๐ฅ๐ฆ ๐ต๐ฆ ๐ด๐ค๐ฉ๐ข๐ต๐ต๐ฆ๐ฏ.โ Tjallie werkt voor HMCC ๐ผ๐ฝ ๐ฎ๐ณ๐๐๐ฎ๐ป๐ฑ bij Just Hofmans Huisartsenzorg
“Wat leuk om te zien hoe enthousiast mijn collega’s ermee aan de slag zijn gegaan!”
โ๐ช๐ฎ๐ ๐น๐ฒ๐๐ธ ๐ผ๐บ ๐๐ฒ ๐๐ถ๐ฒ๐ป ๐ต๐ผ๐ฒ ๐ฒ๐ป๐๐ต๐ผ๐๐๐ถ๐ฎ๐๐ ๐บ๐ถ๐ท๐ป ๐ฐ๐ผ๐น๐น๐ฒ๐ด๐ฎโ๐ ๐บ๐ฒ๐ ๐ฆ๐ฒ๐ป๐ฑ๐ถ ๐ฎ๐ฎ๐ป ๐ฑ๐ฒ ๐๐น๐ฎ๐ด ๐๐ถ๐ท๐ป ๐ด๐ฒ๐ด๐ฎ๐ฎ๐ป!โ Op het NedHis-congres spraken we Annemarie Salomons-Rosier , praktijkmanager van Huisartsenpraktijk Tweelingdorp. Ze was direct enthousiast en heeft het ook snel geรฏntroduceerd bij haar collegaโs. Die zijn de volgende dag ๐ณ๐ฎ๐ป๐ฎ๐๐ถ๐ฒ๐ธ ๐ฎ๐ฎ๐ป ๐ฑ๐ฒ ๐๐น๐ฎ๐ด ๐ด๐ฒ๐ด๐ฎ๐ฎ๐ป ๐บ๐ฒ๐ ๐ฆ๐ฒ๐ป๐ฑ๐ถ. Het werd ๐ผ๐ผ๐ธ ๐ด๐ผ๐ฒ๐ฑ ๐ผ๐ป๐๐๐ฎ๐ป๐ด๐ฒ๐ป ๐ฑ๐ผ๐ผ๐ฟ ๐ต๐๐ป ๐ฝ๐ฎ๐๐ถรซ๐ป๐๐ฒ๐ป. Er zijn zelfs al patiรซnten die vragen: ‘๐๐ ๐ ๐ง๐๐๐ ๐๐ ๐ช๐๐ฉ๐จ๐ก๐๐ ๐ฌ๐๐๐ง ๐ซ๐๐ ๐๐ ๐จ๐ข๐จ ๐ฉ๐ค๐๐?’ Hoe mooi is dat? Een waardevolle aanvulling op ons zorgaanbod, vertelde Annemarie. Sendi
“We zijn helemaal happy met Sendi!”
๐ช๐ฒ ๐๐ถ๐ท๐ป ๐ต๐ฒ๐น๐ฒ๐บ๐ฎ๐ฎ๐น ๐ต๐ฎ๐ฝ๐ฝ๐ ๐บ๐ฒ๐ ๐ฆ๐ฒ๐ป๐ฑ๐ถ! We ontvangen de laatste tijd zo veel aardige, sympathieke en constructieve feedback waaronder deze! Deze praktijk is helemaal ๐ต๐ฎ๐ฝ๐ฝ๐, wij denken dat het vooral komt, omdat ze ๐ฏ๐ฒ๐ด๐ฟ๐ถ๐ท๐ฝ๐ฒ๐ป waar je Sendi voor inzet. ๐ฟ๐ ๐ง๐๐๐๐ฉ๐๐ ๐ซ๐๐ฃ ๐๐๐๐ค๐ก๐๐ฉ๐ฉ๐:๐๐ฆ ๐ณ๐ฆ๐ฅ๐ฆ๐ฏ ๐ธ๐ข๐ข๐ณ๐ฐ๐ฎ ๐ธ๐ช๐ซ ๐ป๐ฐ ๐ต๐ฆ๐ท๐ณ๐ฆ๐ฅ๐ฆ๐ฏ ๐ป๐ช๐ซ๐ฏ… ๐๐ข๐ข๐ณ ๐ฃ๐ฆ๐จ๐ช๐ฏ๐ฏ๐ฆ๐ฏ ๐ธ๐ฆ?? ๐๐ฆ๐ฏ๐ฅ๐ช ๐ช๐ด ๐ฉ๐ฆ๐ฆ๐ญ ๐จ๐ฆ๐ฃ๐ณ๐ถ๐ช๐ฌ๐ด๐ท๐ณ๐ช๐ฆ๐ฏ๐ฅ๐ฆ๐ญ๐ช๐ซ๐ฌ, ๐ฅ๐ฆ ๐ฑ๐ข๐ต๐ชรซ๐ฏ๐ต๐ฆ๐ฏ ๐ฉ๐ฐ๐ฆ๐ท๐ฆ๐ฏ ๐ฏ๐ฆ๐ณ๐จ๐ฆ๐ฏ๐ด ๐ช๐ฏ ๐ต๐ฆ ๐ญ๐ฐ๐จ๐จ๐ฆ๐ฏ ๐ธ๐ข๐ต ๐ญ๐ฆ๐ช๐ฅ๐ต ๐ต๐ฐ๐ต ๐ด๐ฏ๐ฆ๐ญ๐ญ๐ฆ ๐ณ๐ฆ๐ด๐ฑ๐ฐ๐ฏ๐ด ๐ฐ๐ฑ ๐ฆ๐ฆ๐ฏ ๐ท๐ฆ๐ณ๐ด๐ต๐ถ๐ถ๐ณ๐ฅ ๐ด๐ฎ๐ด’๐ซ๐ฆ, ๐ต๐ฆ๐ณ๐ธ๐ช๐ซ๐ญ ๐ฅ๐ฆ ๐ท๐ฐ๐ญ๐ญ๐ฆ๐ฅ๐ช๐จ๐ฆ ๐ณ๐ฆ๐จ๐ช๐ฆ ๐ฃ๐ช๐ซ ๐ฅ๐ฆ ๐ฉ๐ถ๐ช๐ด๐ข๐ณ๐ต๐ด(๐ฆ๐ฏ๐ฑ๐ณ๐ข๐ฌ๐ต๐ช๐ซ๐ฌ) ๐ฃ๐ญ๐ช๐ซ๐ง๐ต ๐ฅ๐ฐ๐ฐ๐ณ๐ฅ๐ข๐ต ๐ฑ๐ข๐ต๐ชรซ๐ฏ๐ต๐ฆ๐ฏ ๐ฏ๐ช๐ฆ๐ต 1 ๐ฐ๐ฑ 1 ๐ต๐ฆ๐ณ๐ถ๐จ ๐ฌ๐ถ๐ฏ๐ฏ๐ฆ๐ฏ ๐ด๐ฎ๐ด’๐ฆ๐ฏ. ๐๐ฐ๐ฌ
“Ik ben enorm verrast door jullie product. De kracht zit erin dat de patiรซnt geen account hoeft aan te maken en…”
๐๐ป๐๐ต๐ผ๐๐๐ถ๐ฎ๐๐๐ฒ ๐พ๐๐ผ๐๐ฒ ๐๐ฎ๐ป ๐ฒ๐ฒ๐ป ๐ฏ๐ฒ๐๐ผ๐ฒ๐ธ๐ฒ๐ฟ ๐ผ๐ฝ ๐ต๐ฒ๐ ๐ก๐ฒ๐ฑ๐๐๐ฆ-๐ฐ๐ผ๐ป๐ด๐ฟ๐ฒ๐ ๐ฎ๐ฌ ๐บ๐ฎ๐ฎ๐ฟ๐: โ๐๐ฌ ๐ฃ๐ฆ๐ฏ ๐ฆ๐ฏ๐ฐ๐ณ๐ฎ ๐ท๐ฆ๐ณ๐ณ๐ข๐ด๐ต ๐ฅ๐ฐ๐ฐ๐ณ ๐ซ๐ถ๐ญ๐ญ๐ช๐ฆ ๐ฑ๐ณ๐ฐ๐ฅ๐ถ๐ค๐ต. ๐๐ฆ ๐ฌ๐ณ๐ข๐ค๐ฉ๐ต ๐ป๐ช๐ต ๐ฆ๐ณ๐ช๐ฏ, ๐ฅ๐ข๐ต ๐ฅ๐ฆ ๐ฑ๐ข๐ต๐ชรซ๐ฏ๐ต ๐จ๐ฆ๐ฆ๐ฏ ๐ข๐ค๐ค๐ฐ๐ถ๐ฏ๐ต ๐ฉ๐ฐ๐ฆ๐ง๐ต ๐ข๐ข๐ฏ ๐ต๐ฆ ๐ฎ๐ข๐ฌ๐ฆ๐ฏ ๐ฆ๐ฏ ๐ฅ๐ข๐ต ๐ฉ๐ฆ๐ต ๐ช๐ฏ๐ช๐ต๐ช๐ข๐ต๐ช๐ฆ๐ง ๐ท๐ข๐ฏ ๐ฅ๐ฆ ๐ฎรฉ๐ฅ๐ฆ๐ธ๐ฆ๐ณ๐ฌ๐ฆ๐ณ ๐ถ๐ช๐ต๐จ๐ข๐ข๐ต ๐ฆ๐ฏ ๐ฅ๐ข๐ต ๐ฐ๐ฑ ๐ฆ๐ฆ๐ฏ ๐ฑ๐ข๐ต๐ชรซ๐ฏ๐ต๐ท๐ณ๐ช๐ฆ๐ฏ๐ฅ๐ฆ๐ญ๐ช๐ซ๐ฌ๐ฆ ๐ฎ๐ข๐ฏ๐ช๐ฆ๐ณ!โ Medewerkers in de huisartsenzorg (huisartsen, assistentes en praktijkmanagers) zijn visueel ingesteld, lijkt het. En dat werkt nogal in ons nadeel. We bellen praktijken om Sendi aan te bevelen, te bekijken en natuurlijk ook om aan te schaffen. Ook wij kunnen niet leven van de wind. We
“Die vragenlijsten werken echt perfect!”
Na de pilot waar we eerder over berichtten hebben we gekeken welke praktijken de meeste vragenlijsten hadden meegestuurd. De drie praktijken met het hoogste aantal hebben van ons ๐ฒ๐ฒ๐ป ๐ฝ๐ฟ๐ฒ๐๐ฒ๐ป๐๐ท๐ฒ ๐ด๐ฒ๐ต๐ฎ๐ฑ. We kregen bovenstaande leuke reactie terug! ๐๐๐ฉ ๐ฏ๐๐๐ฃ ๐๐๐ ๐ซ๐ง๐๐๐๐ฃ๐ก๐๐๐จ๐ฉ๐๐ฃ ๐ค๐ค๐ ๐๐ก๐ฌ๐๐๐ง? Bij het opvragen van een foto kun je een vragenlijst meesturen met vragen over de klacht. Hierdoor is er bij het beoordelen van een foto of video meer informatie beschikbaar en hoeft er niet weer naar de patiรซnt gebeld te worden. Op dit moment ๐๐ฒ๐ฟ๐ธ๐ฒ๐ป ๐๐ฒ ๐ฎ๐ฎ๐ป
“De berichtenfunctie kunnen we ook gebruiken in plaats van terug te bellen na overleg met de huisarts. Super handig!”
In december zijn we verschillende praktijken langs gegaan. Zo belandden we in Ridderkerk bij ๐๐๐ถ๐๐ฎ๐ฟ๐๐๐ฒ๐ป๐ฝ๐ฟ๐ฎ๐ธ๐๐ถ๐ท๐ธ ๐๐ผ๐น๐ป๐ฒ๐ waar we spraken met de praktijkmanager en vaste assistente. De praktijkhouder was Sendi op het spoor gekomen omdat hij een artikel in het AD had gelezen over ons! ๐ฉ๐ผ๐ผ๐ฟ๐ฎ๐น ๐ฑ๐ฒ ๐๐ฒ๐ถ๐น๐ถ๐ด๐ต๐ฒ๐ถ๐ฑ ๐๐ฎ๐ป ๐ต๐ฒ๐ ๐๐๐๐๐ฒ๐ฒ๐บ was voor hem de reden om een proefperiode van Sendi aan te vragen. En dat beviel! De praktijkmanager vertelt over de berichtenoptie in Sendi: โ๐ฟ๐ ๐๐๐ง๐๐๐๐ฉ๐๐ฃ๐๐ช๐ฃ๐๐ฉ๐๐ ๐ ๐ช๐ฃ๐ฃ๐๐ฃ ๐ฌ๐ ๐ค๐ค๐ ๐๐๐๐ง๐ช๐๐ ๐๐ฃ ๐๐ฃ ๐ฅ๐ก๐๐๐ฉ๐จ ๐ซ๐๐ฃ ๐ฉ๐๐ง๐ช๐ ๐ฉ๐ ๐๐๐ก๐ก๐๐ฃ ๐ฃ๐ ๐ค๐ซ๐๐ง๐ก๐๐ ๐ข๐๐ฉ ๐๐
“Met buitenlandse patiรซnten gaan we Sendi zeker meer gebruiken. Met behulp van Sendi komen we weer een stap verder.”
De laatste maanden zijn we bij verschillende huisartsenpraktijken langs geweest. Zo ook in Hoogvliet bij de praktijk van huisarts J.J. van Leeuwen. Er is over van alles en nog wat gesproken, zo ook over de ๐๐ฒ๐ฟ๐๐ฎ๐ฎ๐น๐บ๐ผ๐ฑ๐๐น๐ฒ ๐๐ฎ๐ป ๐ฆ๐ฒ๐ป๐ฑ๐ถ. Als een praktijk in Rotterdam en dan ook nog veel havenarbeiders is dit superhandig. Niet alle arbeiders komen uit Nederland natuurlijk en Nederlands is een moeilijke taal, zeker als je alleen even aanmeert. ๐๐ฎ๐ป๐ธ๐๐ถ๐ท ๐ฑ๐ฒ ๐ญ๐ฐ ๐ฏ๐ฒ๐๐ฐ๐ต๐ถ๐ธ๐ฏ๐ฎ๐ฟ๐ฒ ๐๐ฎ๐น๐ฒ๐ป ๐ถ๐ป ๐ฆ๐ฒ๐ป๐ฑ๐ถ ๐ธ๐ผ๐บ๐ฒ๐ป ๐๐ฒ ๐ป๐ ๐ด๐ฒ๐น๐๐ธ๐ธ๐ถ๐ด ๐๐ป๐ฒ๐น ๐ฒ๐ฒ๐ป ๐๐๐ฎ๐ฝ ๐๐ฒ๐ฟ๐ฑ๐ฒ๐ฟ. Huisarts van Leeuwen ziet
“Je kunt wel zien dat het gemaakt is door mensen uit de praktijk. Ze weten precies wat een praktijk nodig heeft!”
๐ฆ๐ผ๐บ๐ ๐ฏ๐ฒ๐น ๐ท๐ฒ ๐ผ๐ฝ ๐ฒ๐ฒ๐ป ๐ฑ๐ฟ๐๐ถ๐น๐ฒ๐ฟ๐ถ๐ด๐ฒ ๐ผ๐ฐ๐ต๐๐ฒ๐ป๐ฑ ๐ฒ๐ฒ๐ป ๐ฝ๐ฟ๐ฎ๐ธ๐๐ถ๐ท๐ธ ๐ผ๐บ๐ฑ๐ฎ๐ ๐ท๐ฒ ๐ฒ๐ฒ๐ป ๐ฟ๐ผ๐๐๐ถ๐ป๐ฒ๐๐ฟ๐ฎ๐ฎ๐ด๐ท๐ฒ ๐ต๐ฒ๐ฏ๐ ๐ผ๐๐ฒ๐ฟ ๐ต๐๐ป ๐ด๐ฒ๐ฏ๐ฟ๐๐ถ๐ธ ๐๐ฎ๐ป ๐ฆ๐ฒ๐ป๐ฑ๐ถ. Voor je het weet, word je overladen door complimentenโฆ Praktijk de Dolgaard gebruikt al een hele tijd Sendi en vooral ๐ฏ๐ฒ๐ฟ๐ถ๐ฐ๐ต๐๐ฒ๐ป ๐๐๐๐ฟ๐ฒ๐ป ๐๐ถ๐ป๐ฑ๐ฒ๐ป ๐๐ฒ ๐ด๐ฒ๐๐ฒ๐น๐ฑ๐ถ๐ด. Aan de telefoon uitte Jeanne enthousiast: โ๐๐ฆ ๐ฌ๐ถ๐ฏ๐ต ๐ธ๐ฆ๐ญ ๐ป๐ช๐ฆ๐ฏ, ๐ฅ๐ข๐ต ๐ฉ๐ฆ๐ต ๐จ๐ฆ๐ฎ๐ข๐ข๐ฌ๐ต ๐ช๐ด ๐ฅ๐ฐ๐ฐ๐ณ ๐ฎ๐ฆ๐ฏ๐ด๐ฆ๐ฏ ๐ถ๐ช๐ต ๐ฅ๐ฆ ๐ฑ๐ณ๐ข๐ฌ๐ต๐ช๐ซ๐ฌ (zoals Megan en haar moeder, die het samen hebben bedacht). ๐ก๐ฆ ๐ธ๐ฆ๐ต๐ฆ๐ฏ ๐ฑ๐ณ๐ฆ๐ค๐ช๐ฆ๐ด ๐ธ๐ข๐ต ๐ฆ๐ฆ๐ฏ ๐ฑ๐ณ๐ข๐ฌ๐ต๐ช๐ซ๐ฌ ๐ฏ๐ฐ๐ฅ๐ช๐จ ๐ฉ๐ฆ๐ฆ๐ง๐ต!โ Wat Jeanne niet besefte, was dat ze dit compliment
“Door Sendi kunnen mijn assistentes de meeste zorgvragen zelf oplossen.”
We ontvingen een terugkoppeling van een grote praktijk in Tilburg, die sinds een aantal maanden met Sendi werkt. Huisarts J. Keulemans gaf aan, blij te zijn met Sendi. Hij vertelt dat de assistentes nu veel meer vragen zelfstandig kunnen oplossen. In een paar maanden kan er veel veranderen bij Sendi. De focus ligt nu naast beeldmateriaal ook op de prettige communicatie met de patiรซnt. Maar ook voor de assistente op een efficiรซnte manier! Het persoonlijk contact blijft behouden, maar zoals gezegd; er kan meer tijd besteed worden aan urgente zaken!
“We gaan ermee proefdraaien, het lijkt me een fijn hulpmiddel in de praktijk!”
We ontvingen een enthousiaste reactie van een aankomende klant. Zij hebben een proefperiode afgesloten en waren zo aardig dit ons nog even te laten weten. We hebben de assistentes van deze praktijk ontmoet op de ๐๐ฎ๐ด ๐๐ฎ๐ป ๐ฑ๐ฒ ๐๐ฒ๐ฟ๐๐๐ฒ๐น๐ถ๐ท๐ป. Een aantal dagen later nam de praktijkmanager contact met ons op: “Ze waren zo enthousiast, ik moest er zo snel mogelijk naar kijken!” Dezelfde dag was de koppeling met ๐ ๐ฒ๐ฑ๐ถ๐ฐ๐ผ๐บ geactiveerd; de volgende dag konden de assistentes direct met ๐ฆ๐ฒ๐ป๐ฑ๐ถ aan de slag. ๐ช Wist u dat we altijd een gratis
“Eigenlijk levert een e-consult ons meer werk op, terwijl Sendi ons juist tijd bespaart!”
Huisarts R.J. Hage: Het voordeel van Sendi is dat er eerst nog persoonlijk contact plaatsvindt. Hierbij wordt meteen een beeld gevormd van de klacht en de patiรซnt voelt zich direct gehoord. Door het opvragen van een foto of video daarna,ย eventueel met een anamnestische vragenlijst erbij, wordt het beeld helemaal compleet. Als de zorgvraag dan bij de arts terechtkomt, wordt deze vaak direct afgehandeld. De patiรซnt ontvangt via een sms-bericht het advies van de arts en de assistent controleert in Sendi of de patiรซnt het advies ook daadwerkelijk heeft gelezen. Handig,
“Het is net als bij Apple. Je gaat zitten en je kunt er meteen mee werken!”
Sanne Houben, kwaliteitsmedewerker en triagist, merkte na het eerste weekend op: “Het is net als bij Apple; je gaat zitten en je kunt er meteen mee werken!” Het opstarten van iets nieuws vergt altijd wat energie, maar dat viel reuze mee voor HAP Maastricht. Hoewel ze voor de zekerheid nog een e-mailsysteem achter de hand hielden, is het vertrouwen in Sendi zo groot dat ze niet verwachten het ooit nodig te hebben. De koppeling met Topicus maakt het werk eenvoudiger en maakt een einde aan het tijdrovende overtypen van gegevens.
โIk heb het echt helemaal uitgevonden hoor, met die berichtenfunctie. Het is echt zo lekker om niet de hele tijd aan die telefoon te hoeven hangenโ
Sandra van Veen, werkzaam bij Huisartsenpraktijk Het Baken, belde ons laatst enthousiast op: โIk heb het echt helemaal uitgevonden hoor, met die berichtenfunctie. Het is echt zo lekker om niet de hele tijd aan die telefoon te hoeven hangenโ In plaats van terugbellen wordt er door de praktijk een sms teruggestuurd met advies of de uitslag van een onderzoek รฉn in de taal van de patiรซnt door onze automatische vertaling.
โIk hoef dus niet langs te komen? Ik ben nog nooit zo blij geweest met jullie als vandaag!โ
We kwamen ineens onze naam tegen op Facebook! En dan niet eens omdat we naar een advertentie van Sendi keken โฆ Doktersassistente Eveline,ย een triagiste op een huisartsenpost en doktersassistente op de dagpraktijk, beschrijft 2 situaties op haar blog waarin een foto een meer duidelijk beeld gaf. Op de huisartsenpost ging het om de vraag, of een wond gehecht moest worden. De drukbezette moeder belde over haar zoontje die zijn arm had open gehaald. Dankzij Sendi konden moeder en kinderen thuisblijven, de wond hoefde niet gehecht te worden. Everybody happy! De
Zodra de patiรซnt een video deelt, heeft u een beter beeld
Onlangs spraken wij met Annalies Engelfriet, een ervaren (zzp) triagist. In dit gesprek deelde Annalies haar passie voor het triagistenvak en vertelt ze over haar ervaringen met Sendi. Annalies is nu ruim 14 jaar triagist en dat doet ze met erg veel plezier. Het leukste aan haar werk is dat het altijd spannend is, vertelt ze: โje weet nooit wat voor telefoontje je krijgt en wat er gaat gebeurenโ. Ook is het werk van een triagist erg belangrijk omdat je regelmatig levensreddende handelingen doet. Het is fijn om mensen te
Dit zou je met je eigen ogen moeten zien!
Puck van team Medi-Link is afgelopen week langs geweest bij HAP Oost-Brabant om een kijkje te nemen en was positief verrast over wat ze zag. Ook om eens te zien hoe Sendi wordt ingezet door de medewerkers en om ervaringen op te halen. Benieuwd? Lees dan snel verder. We hebben een paar uur mee mogen lopen met Linda Storchart, triagiste bij HAP Oost-Brabant. Bij binnenkomst was iedereen zich aan het klaarmaken om aan de dienst van 17.00 uur te beginnen. Om 17.01 kwamen al de eerste belletjes binnen en was
HAP Rijnmond redt feestende student na boksbalramp
Lees het verhaal over Robbert, die na enkele minuten werd geholpen door de huisartsenpost. Ook al gebruikt HAP Rijnmond ons Sendi fotoconsult pas sinds deze maand, de eerste verhalen van tevreden patiรซnten komen nu al binnen. Zo ook van bedrijfskunde student Robbert, die na een feestje op vrijdagavond Sendi wel kon gebruiken. Het boksbal incidentโฆ Op een gezellige vrijdagavond in Rotterdam vierde Robbert met een groep vrienden feest. De feestgangers hadden een boksbal die bijhield hoe hard je kon slaan en iedereen deed natuurlijk zijn best om zijn persoonlijke record
Medi-Link bestaat 3 jaar: een interview met onze klanten
Nu Medi-Link met de applicatie Sendi drie jaar bestaat vinden we het een mooi moment om na te gaan bij de diverse praktijken hoe ons foto-deel systeem Sendi ervaren en gebruikt wordt. De aftrap is een apotheekhoudend praktijk in Oude Tonge op het mooie eiland Goeree Overflakkee. De eigenaren huisarts Eefke Krutwagen en Bas Kreeft hebben de praktijk in 2022 voor ยพ in April 2022 overgenomen. Recent is hij geheel onder hun hoede gekomen. Veel is er gebeurd in die tijd. Ze hebben flink te kampen gehad met een tekort
Probeer het zelf en laat het zien aan uw collega's
Met een demo account kunt u inloggen in de demo omgeving van Sendi. Hier kunt u zelf ervaren hoe Sendi werkt door smsโjes te versturen en fotoโs te uploaden. Ook kunt u het eenvoudig laten zien aan uw collegaโs!
Laat uw e-mailadres hieronder achter. Wij maken een demo account voor u aan en sturen zo snel mogelijk de inloggegevens per mail aan u toe.