Voordelen

Hét recept voor uw praktijk.

We hebben van alles om uw werk gemakkelijker te maken én uw patiënten tevreden te stellen. 

Veilig, simpel en snel, het lijkt Sendi wel!

Heeft u zelf ook een innovatief idee, feedback of issue? Laat het ons weten!

AI Wizard pilot

Als het gaat om toegankelijke communicatie met de patiënt lopen we voorop. Dat willen we graag zo houden!

Daarom doen we er alles aan om Sendi nóg handiger te maken. We verminderen administratietaken en voegen nieuwe functies toe om efficiënter te kunnen werken.

Met veel trots introduceren wij dan ook onze nieuwe Sendi AI Wizard!

Lees meer over Sendi AI Wizard 

Anamnestische vragenlijsten

Wat als u het triageproces efficiënter en effectiever kunt inrichten? Wat als de doktersassistente ondersteund kan worden met anamnestische vragenlijsten zodat zij niet alle vragen telefonisch hoeft te stellen? Met de klacht specifieke vragenlijsten in Sendi worden gesprekstijden verkort, het triageproces geoptimaliseerd en worden zorgvragen direct afgehandeld.

Lees meer over anamnestische vragenlijsten

Automatische vertaalfunctie

Niet alle patiënten in Nederland beheersen de Nederlandse taal. Een taalbarrière maakt het soms lastig om goede zorg te leveren.

Daarom communiceert u via Sendi in de eigen taal van de patiënt door middel van ‘automatische vertalen’.

Lees meer over het automatisch vertalen in Sendi

Berichtenfunctie

Op de huisartsenpraktijk vliegen de dagen om. Assistentes en huisartsen zijn druk in de weer om alle patiënten zo goed mogelijk te helpen. Als er ergens tijdswinst te behalen valt, is dat alleen maar mooi meegenomen. Met de Sendi berichtenfunctie besteedt u minder tijd aan onbeantwoorde telefoontjes of (te) lange telefoongesprekken om iets uit te leggen.

Lees meer over de berichtenfunctie

Hoge kwaliteit foto's

Vindt u het soms ook lastig om te bepalen of een fysiek consult noodzakelijk is? Of eist de patiënt een afspraak op het spreekuur, terwijl dit volgens u niet direct nodig is? Een foto biedt in zulke gevallen uitkomst: twijfel bij u als zorgverlener wordt weggenomen en de patiënt voelt zich serieus genomen en is ook eerder gerustgesteld.

Lees meer over hoge kwaliteit foto’s

Korte video

Is uw praktijk verantwoordelijk voor het leveren van een goede triage? Hoe lastig is dit wel niet bij taalbarrières en andere obstakels in de communicatie? Ondersteuning van uw personeel aan de telefoon kan een fantastische bijdrage leveren aan werkplezier, veiligheid én patiënttevredenheid. De moeite waard, nietwaar?

Lees meer over korte video

Patiëntvriendelijk

Bij patiëntvriendelijkheid gaat het erom dat de patiënt zich gehoord voelt. Dus geen moeilijke dingen zoals een app moeten downloaden, inloggen en DigiD. Daar komt ook bij kijken dat de patiënt snel en veilig geholpen kan worden. Duidelijkheid over het opslaan van de gegevens en duidelijke taal over hoe het werkt, is erg belangrijk.

Lees meer over hoe Sendi patiëntvriendelijk is

UWI-formulieren

Praktijken gaven aan dat de patiënten de formulieren thuis moesten downloaden en samen met de urine inleveren op de praktijk. Dit lukte vaak om wat voor reden dan ook niet en werd een rommelige bedoeling op de praktijk.

Daarom dachten wij dat het slimmer kon (zeker na vragen van verschillende praktijken) en hebben we dit tijdrovende proces voor u makkelijker en gestroomlijnder gemaakt door ze toe te voegen in Sendi.

Lees meer over UWI-formulieren

Veilig werken met Sendi

We zien dat er vaak nog privacygevoelige informatie via e-mail of WhatsApp met elkaar of met patiënten wordt gedeeld, ondanks dat dit niet veilig is. Met de huidige drukte is het begrijpelijk.

Maar wat als het veiliger, sneller én makkelijker kan?

Lees meer over veilig werken met Sendi

Onderzoek naar het effect van fototriage op het primaire zorgproces

Onderzoeksrapport Ir. Jasper J.G. Buschgens

Onafhankelijk onderzoek heeft de waarde van fototriage binnen de spoedpost in beeld gebracht. 

Wilt u het volledige onderzoek ontvangen? Vul dan hieronder uw naam en e-mailadres in, dan sturen wij het naar u op.