Nieuw: Sendi Bulk

Digitale tevredenheidsonderzoeken via Sendi Bulk

Patiënttevredenheidsonderzoeken zijn essentieel om pilots te toetsen, de kwaliteit van zorg te verbeteren en de algehele dienstverlening continu af te stemmen op de behoeften van patiënten. Toch blijkt het in de praktijk vaak lastig om reacties op een laagdrempelige en gestructureerde manier op te halen.

Bij veel spoedposten liggen formulieren op de balie, of wordt een QR-code aangeboden die patiënten kunnen scannen. Maar deze aanpak bereikt vooral mensen die fysiek op de post zijn geweest en houdt dus geen rekening met de grote groep patiënten die op afstand wordt geholpen.

Wat als je álle patiënten – ook degenen die op afstand zijn geholpen – met één klik kunt uitnodigen om hun ervaring te delen? Gewoon met een simpele sms.

Sommige spoedposten gebruiken het Vcare-platform al om tevredenheidsonderzoeken uit te sturen, via sms. Daar bestaat alleen geen mogelijkheid om berichten in bulk te versturen, waardoor het een tijdrovende klus was en niet niet structureel gebeurde.

Met Sendi Bulk is daar nu verandering in gekomen. Deze nieuwe, aparte applicatie is losgekoppeld van Sendi Basis en maakt het mogelijk om digitale tevredenheidsonderzoeken eenvoudig in bulk via sms te versturen. Dankzij de samenwerking met Vcare kunnen spoedposten nu snel en efficiënt een grote groep patiënten bereiken. Denk aan patiënten die een zelfzorgadvies hebben ontvangen of de zelftriage van Moet Ik Naar De Dokter hebben doorlopen. Handig, toch?!

De eerste huisartsenspoedpost gaat vandaag live, en binnenkort volgen er meer.

Benieuwd hoe het precies werkt?

Neem contact op met Megan Oosterbaan via 06 – 48 413 325
of met het team van Sendi: 010 – 844 8557 / contact@sendi.nl

Deel dit bericht

Minder werkdruk, betere zorg. Probeer Sendi één maand gratis uit!