In december zijn we verschillende praktijken langs gegaan. Zo belandden we in Ridderkerk bij ๐๐๐ถ๐๐ฎ๐ฟ๐๐๐ฒ๐ป๐ฝ๐ฟ๐ฎ๐ธ๐๐ถ๐ท๐ธ ๐๐ผ๐น๐ป๐ฒ๐ waar we spraken met de praktijkmanager en vaste assistente.
De praktijkhouder was Sendi op het spoor gekomen omdat hij een artikel in het AD had gelezen over ons! ๐ฉ๐ผ๐ผ๐ฟ๐ฎ๐น ๐ฑ๐ฒ ๐๐ฒ๐ถ๐น๐ถ๐ด๐ต๐ฒ๐ถ๐ฑ ๐๐ฎ๐ป ๐ต๐ฒ๐ ๐๐๐๐๐ฒ๐ฒ๐บ was voor hem de reden om een proefperiode van Sendi aan te vragen. En dat beviel!
De praktijkmanager vertelt over de berichtenoptie in Sendi:
โ๐ฟ๐ ๐๐๐ง๐๐๐๐ฉ๐๐ฃ๐๐ช๐ฃ๐๐ฉ๐๐ ๐ ๐ช๐ฃ๐ฃ๐๐ฃ ๐ฌ๐ ๐ค๐ค๐ ๐๐๐๐ง๐ช๐๐ ๐๐ฃ ๐๐ฃ ๐ฅ๐ก๐๐๐ฉ๐จ ๐ซ๐๐ฃ ๐ฉ๐๐ง๐ช๐ ๐ฉ๐ ๐๐๐ก๐ก๐๐ฃ ๐ฃ๐ ๐ค๐ซ๐๐ง๐ก๐๐ ๐ข๐๐ฉ ๐๐ ๐๐ช๐๐จ๐๐ง๐ฉ๐จ, ๐จ๐ช๐ฅ๐๐ง ๐๐๐ฃ๐๐๐!”
Ze merken ook dat de patiรซnt zich ๐๐ป๐ฒ๐น ๐ด๐ฒ๐ฟ๐๐๐๐ด๐ฒ๐๐๐ฒ๐น๐ฑ voelt als er wordt gevraagd om een foto of video, omdat men dan weet dat ze er mee bezig zijn.
De assistente benadrukt dat ze het vaak inzet bij wonden van patiรซnten. En ook het delen van een zelfzorgadvies doet ze erg vaak.
We kwamen tot de conclusie dat Huisartsenpraktijk Bolnes goed gebruikmaakt van Sendi en dat het ze veel voordelen oplevert. Gelukkig maar, het zou zonde zijn om functionaliteiten te laten liggen!