Ervaringen

“Ik werk voor het eerst met Sendi, maar dit is ideaal. Scheelt zeker consulten, want veel klachten kunnen op afstand worden behandeld of van een goed advies voorzien met een link van Thuisarts.nl.”

𝗢𝗽 𝘄𝗲𝗹𝗸𝗲 𝗺𝗮𝗻𝗶𝗲𝗿 𝗵𝗼𝘂𝗱 𝗷𝗲 óók 𝗯𝗶𝗷 𝗵𝗲𝘁 𝗶𝗻𝘀𝗰𝗵𝗮𝗸𝗲𝗹𝗲𝗻 𝘃𝗮𝗻 𝗮𝘀𝘀𝗶𝘀𝘁𝗲𝗻𝘁𝗲𝘀 𝗼𝗽 𝗮𝗳𝘀𝘁𝗮𝗻𝗱 𝗱𝗲 𝗿𝗲𝗴𝗶𝗲 𝗯𝗶𝗷 𝗱𝗲 𝗽𝗿𝗮𝗸𝘁𝗶𝗷𝗸? Doktersassistente Tjallie Ferwerda van HMCC zegt; “𝘪𝘬 𝘸𝘦𝘳𝘬 𝘷𝘰𝘰𝘳 𝘩𝘦𝘵 𝘦𝘦𝘳𝘴𝘵 𝘮𝘦𝘵 𝘚𝘦𝘯𝘥𝘪, 𝘮𝘢𝘢𝘳 𝙙𝙞𝙩 𝙞𝙨 𝙞𝙙𝙚𝙖𝙖𝙡. 𝙎𝙘𝙝𝙚𝙚𝙡𝙩 𝙯𝙚𝙠𝙚𝙧 𝙘𝙤𝙣𝙨𝙪𝙡𝙩𝙚𝙣, 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘷𝘦𝘦𝘭 𝘬𝘭𝘢𝘤𝘩𝘵𝘦𝘯 𝘬𝘶𝘯𝘯𝘦𝘯 𝙤𝙥 𝙖𝙛𝙨𝙩𝙖𝙣𝙙 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘦𝘯 𝘣𝘦𝘩𝘢𝘯𝘥𝘦𝘭𝘥 𝘰𝘧 𝘷𝘢𝘯 𝘦𝘦𝘯 𝘨𝘰𝘦𝘥 𝙖𝙙𝙫𝙞𝙚𝙨 𝙫𝙤𝙤𝙧𝙯𝙞𝙚𝙣 𝘮𝘦𝘵 𝘦𝘦𝘯 𝘭𝘪𝘯𝘬 𝘷𝘢𝘯 𝘛𝘩𝘶𝘪𝘴𝘢𝘳𝘵𝘴.𝘯𝘭. 𝘖𝘰𝘬 𝘥𝘦 𝙫𝙧𝙖𝙜𝙚𝙣𝙡𝙞𝙟𝙨𝙩𝙚𝙣, 𝘥𝘪𝘦 𝘵𝘰𝘦𝘨𝘦𝘷𝘰𝘦𝘨𝘥 𝘬𝘶𝘯𝘯𝘦𝘯 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘦𝘯 𝘣𝘪𝘫 𝘩𝘦𝘵 𝘰𝘱𝘷𝘳𝘢𝘨𝘦𝘯 𝘷𝘢𝘯 𝘦𝘦𝘯 𝘧𝘰𝘵𝘰, 𝘨𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘮𝘦𝘦𝘳 𝘪𝘯𝘧𝘰𝘳𝘮𝘢𝘵𝘪𝘦 𝘰𝘮 𝘦𝘦𝘯 𝘬𝘭𝘢𝘤𝘩𝘵/𝘩𝘶𝘭𝘱𝘷𝘳𝘢𝘢𝘨 𝘰𝘱 𝘸𝘢𝘢𝘳𝘥𝘦 𝘵𝘦 𝘴𝘤𝘩𝘢𝘵𝘵𝘦𝘯.” Tjallie werkt voor HMCC 𝗼𝗽 𝗮𝗳𝘀𝘁𝗮𝗻𝗱 bij Just Hofmans Huisartsenzorg

Lees meer

“Wat leuk om te zien hoe enthousiast mijn collega’s ermee aan de slag zijn gegaan!”

“𝗪𝗮𝘁 𝗹𝗲𝘂𝗸 𝗼𝗺 𝘁𝗲 𝘇𝗶𝗲𝗻 𝗵𝗼𝗲 𝗲𝗻𝘁𝗵𝗼𝘂𝘀𝗶𝗮𝘀𝘁 𝗺𝗶𝗷𝗻 𝗰𝗼𝗹𝗹𝗲𝗴𝗮’𝘀 𝗺𝗲𝘁 𝗦𝗲𝗻𝗱𝗶 𝗮𝗮𝗻 𝗱𝗲 𝘀𝗹𝗮𝗴 𝘇𝗶𝗷𝗻 𝗴𝗲𝗴𝗮𝗮𝗻!” Op het NedHis-congres spraken we Annemarie Salomons-Rosier , praktijkmanager van Huisartsenpraktijk Tweelingdorp. Ze was direct enthousiast en heeft het ook snel geïntroduceerd bij haar collega’s. Die zijn de volgende dag 𝗳𝗮𝗻𝗮𝘁𝗶𝗲𝗸 𝗮𝗮𝗻 𝗱𝗲 𝘀𝗹𝗮𝗴 𝗴𝗲𝗴𝗮𝗮𝗻 𝗺𝗲𝘁 𝗦𝗲𝗻𝗱𝗶. Het werd 𝗼𝗼𝗸 𝗴𝗼𝗲𝗱 𝗼𝗻𝘁𝘃𝗮𝗻𝗴𝗲𝗻 𝗱𝗼𝗼𝗿 𝗵𝘂𝗻 𝗽𝗮𝘁𝗶ë𝗻𝘁𝗲𝗻. Er zijn zelfs al patiënten die vragen: ‘𝙄𝙠 𝙠𝙧𝙞𝙟𝙜 𝙙𝙚 𝙪𝙞𝙩𝙨𝙡𝙖𝙜 𝙬𝙚𝙚𝙧 𝙫𝙞𝙖 𝙙𝙚 𝙨𝙢𝙨 𝙩𝙤𝙘𝙝?’ Hoe mooi is dat? Een waardevolle aanvulling op ons zorgaanbod, vertelde Annemarie. Sendi

Lees meer

“We zijn helemaal happy met Sendi!”

𝗪𝗲 𝘇𝗶𝗷𝗻 𝗵𝗲𝗹𝗲𝗺𝗮𝗮𝗹 𝗵𝗮𝗽𝗽𝘆 𝗺𝗲𝘁 𝗦𝗲𝗻𝗱𝗶! We ontvangen de laatste tijd zo veel aardige, sympathieke en constructieve feedback waaronder deze! Deze praktijk is helemaal 𝗵𝗮𝗽𝗽𝘆, wij denken dat het vooral komt, omdat ze 𝗯𝗲𝗴𝗿𝗶𝗷𝗽𝗲𝗻 waar je Sendi voor inzet. 𝘿𝙚 𝙧𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙚 𝙫𝙖𝙣 𝙉𝙞𝙘𝙤𝙡𝙚𝙩𝙩𝙚:𝘋𝘦 𝘳𝘦𝘥𝘦𝘯 𝘸𝘢𝘢𝘳𝘰𝘮 𝘸𝘪𝘫 𝘻𝘰 𝘵𝘦𝘷𝘳𝘦𝘥𝘦𝘯 𝘻𝘪𝘫𝘯… 𝘞𝘢𝘢𝘳 𝘣𝘦𝘨𝘪𝘯𝘯𝘦𝘯 𝘸𝘦?? 𝘚𝘦𝘯𝘥𝘪 𝘪𝘴 𝘩𝘦𝘦𝘭 𝘨𝘦𝘣𝘳𝘶𝘪𝘬𝘴𝘷𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥𝘦𝘭𝘪𝘫𝘬, 𝘥𝘦 𝘱𝘢𝘵𝘪ë𝘯𝘵𝘦𝘯 𝘩𝘰𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘯𝘦𝘳𝘨𝘦𝘯𝘴 𝘪𝘯 𝘵𝘦 𝘭𝘰𝘨𝘨𝘦𝘯 𝘸𝘢𝘵 𝘭𝘦𝘪𝘥𝘵 𝘵𝘰𝘵 𝘴𝘯𝘦𝘭𝘭𝘦 𝘳𝘦𝘴𝘱𝘰𝘯𝘴 𝘰𝘱 𝘦𝘦𝘯 𝘷𝘦𝘳𝘴𝘵𝘶𝘶𝘳𝘥 𝘴𝘮𝘴’𝘫𝘦, 𝘵𝘦𝘳𝘸𝘪𝘫𝘭 𝘥𝘦 𝘷𝘰𝘭𝘭𝘦𝘥𝘪𝘨𝘦 𝘳𝘦𝘨𝘪𝘦 𝘣𝘪𝘫 𝘥𝘦 𝘩𝘶𝘪𝘴𝘢𝘳𝘵𝘴(𝘦𝘯𝘱𝘳𝘢𝘬𝘵𝘪𝘫𝘬) 𝘣𝘭𝘪𝘫𝘧𝘵 𝘥𝘰𝘰𝘳𝘥𝘢𝘵 𝘱𝘢𝘵𝘪ë𝘯𝘵𝘦𝘯 𝘯𝘪𝘦𝘵 1 𝘰𝘱 1 𝘵𝘦𝘳𝘶𝘨 𝘬𝘶𝘯𝘯𝘦𝘯 𝘴𝘮𝘴’𝘦𝘯. 𝘖𝘰𝘬

Lees meer

“Ik ben enorm verrast door jullie product. De kracht zit erin dat de patiënt geen account hoeft aan te maken en…”

𝗘𝗻𝘁𝗵𝗼𝘂𝘀𝗶𝗮𝘀𝘁𝗲 𝗾𝘂𝗼𝘁𝗲 𝘃𝗮𝗻 𝗲𝗲𝗻 𝗯𝗲𝘇𝗼𝗲𝗸𝗲𝗿 𝗼𝗽 𝗵𝗲𝘁 𝗡𝗲𝗱𝗛𝗜𝗦-𝗰𝗼𝗻𝗴𝗿𝗲𝘀 𝟮𝟬 𝗺𝗮𝗮𝗿𝘁: “𝘐𝘬 𝘣𝘦𝘯 𝘦𝘯𝘰𝘳𝘮 𝘷𝘦𝘳𝘳𝘢𝘴𝘵 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘫𝘶𝘭𝘭𝘪𝘦 𝘱𝘳𝘰𝘥𝘶𝘤𝘵. 𝘋𝘦 𝘬𝘳𝘢𝘤𝘩𝘵 𝘻𝘪𝘵 𝘦𝘳𝘪𝘯, 𝘥𝘢𝘵 𝘥𝘦 𝘱𝘢𝘵𝘪ë𝘯𝘵 𝘨𝘦𝘦𝘯 𝘢𝘤𝘤𝘰𝘶𝘯𝘵 𝘩𝘰𝘦𝘧𝘵 𝘢𝘢𝘯 𝘵𝘦 𝘮𝘢𝘬𝘦𝘯 𝘦𝘯 𝘥𝘢𝘵 𝘩𝘦𝘵 𝘪𝘯𝘪𝘵𝘪𝘢𝘵𝘪𝘦𝘧 𝘷𝘢𝘯 𝘥𝘦 𝘮é𝘥𝘦𝘸𝘦𝘳𝘬𝘦𝘳 𝘶𝘪𝘵𝘨𝘢𝘢𝘵 𝘦𝘯 𝘥𝘢𝘵 𝘰𝘱 𝘦𝘦𝘯 𝘱𝘢𝘵𝘪ë𝘯𝘵𝘷𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥𝘦𝘭𝘪𝘫𝘬𝘦 𝘮𝘢𝘯𝘪𝘦𝘳!” Medewerkers in de huisartsenzorg (huisartsen, assistentes en praktijkmanagers) zijn visueel ingesteld, lijkt het. En dat werkt nogal in ons nadeel. We bellen praktijken om Sendi aan te bevelen, te bekijken en natuurlijk ook om aan te schaffen. Ook wij kunnen niet leven van de wind. We

Lees meer

“Die vragenlijsten werken echt perfect!”

Na de pilot waar we eerder over berichtten hebben we gekeken welke praktijken de meeste vragenlijsten hadden meegestuurd. De drie praktijken met het hoogste aantal hebben van ons 𝗲𝗲𝗻 𝗽𝗿𝗲𝘀𝗲𝗻𝘁𝗷𝗲 𝗴𝗲𝗵𝗮𝗱. We kregen bovenstaande leuke reactie terug! 𝙒𝙖𝙩 𝙯𝙞𝙟𝙣 𝙙𝙞𝙚 𝙫𝙧𝙖𝙜𝙚𝙣𝙡𝙞𝙟𝙨𝙩𝙚𝙣 𝙤𝙤𝙠 𝙖𝙡𝙬𝙚𝙚𝙧? Bij het opvragen van een foto kun je een vragenlijst meesturen met vragen over de klacht. Hierdoor is er bij het beoordelen van een foto of video meer informatie beschikbaar en hoeft er niet weer naar de patiënt gebeld te worden. Op dit moment 𝘄𝗲𝗿𝗸𝗲𝗻 𝘄𝗲 𝗮𝗮𝗻

Lees meer

“De berichtenfunctie kunnen we ook gebruiken in plaats van terug te bellen na overleg met de huisarts. Super handig!”

In december zijn we verschillende praktijken langs gegaan. Zo belandden we in Ridderkerk bij 𝗛𝘂𝗶𝘀𝗮𝗿𝘁𝘀𝗲𝗻𝗽𝗿𝗮𝗸𝘁𝗶𝗷𝗸 𝗕𝗼𝗹𝗻𝗲𝘀 waar we spraken met de praktijkmanager en vaste assistente. De praktijkhouder was Sendi op het spoor gekomen omdat hij een artikel in het AD had gelezen over ons! 𝗩𝗼𝗼𝗿𝗮𝗹 𝗱𝗲 𝘃𝗲𝗶𝗹𝗶𝗴𝗵𝗲𝗶𝗱 𝘃𝗮𝗻 𝗵𝗲𝘁 𝘀𝘆𝘀𝘁𝗲𝗲𝗺 was voor hem de reden om een proefperiode van Sendi aan te vragen. En dat beviel! De praktijkmanager vertelt over de berichtenoptie in Sendi: “𝘿𝙚 𝙗𝙚𝙧𝙞𝙘𝙝𝙩𝙚𝙣𝙛𝙪𝙣𝙘𝙩𝙞𝙚 𝙠𝙪𝙣𝙣𝙚𝙣 𝙬𝙚 𝙤𝙤𝙠 𝙜𝙚𝙗𝙧𝙪𝙞𝙠𝙚𝙣 𝙞𝙣 𝙥𝙡𝙖𝙖𝙩𝙨 𝙫𝙖𝙣 𝙩𝙚𝙧𝙪𝙜 𝙩𝙚 𝙗𝙚𝙡𝙡𝙚𝙣 𝙣𝙖 𝙤𝙫𝙚𝙧𝙡𝙚𝙜 𝙢𝙚𝙩 𝙙𝙚

Lees meer

“Met buitenlandse patiënten gaan we Sendi zeker meer gebruiken. Met behulp van Sendi komen we weer een stap verder.”

De laatste maanden zijn we bij verschillende huisartsenpraktijken langs geweest. Zo ook in Hoogvliet bij de praktijk van huisarts J.J. van Leeuwen. Er is over van alles en nog wat gesproken, zo ook over de 𝘃𝗲𝗿𝘁𝗮𝗮𝗹𝗺𝗼𝗱𝘂𝗹𝗲 𝘃𝗮𝗻 𝗦𝗲𝗻𝗱𝗶. Als een praktijk in Rotterdam en dan ook nog veel havenarbeiders is dit superhandig. Niet alle arbeiders komen uit Nederland natuurlijk en Nederlands is een moeilijke taal, zeker als je alleen even aanmeert. 𝗗𝗮𝗻𝗸𝘇𝗶𝗷 𝗱𝗲 𝟭𝟰 𝗯𝗲𝘀𝗰𝗵𝗶𝗸𝗯𝗮𝗿𝗲 𝘁𝗮𝗹𝗲𝗻 𝗶𝗻 𝗦𝗲𝗻𝗱𝗶 𝗸𝗼𝗺𝗲𝗻 𝘇𝗲 𝗻𝘂 𝗴𝗲𝗹𝘂𝗸𝗸𝗶𝗴 𝘀𝗻𝗲𝗹 𝗲𝗲𝗻 𝘀𝘁𝗮𝗽 𝘃𝗲𝗿𝗱𝗲𝗿. Huisarts van Leeuwen ziet

Lees meer

“Je kunt wel zien dat het gemaakt is door mensen uit de praktijk. Ze weten precies wat een praktijk nodig heeft!”

𝗦𝗼𝗺𝘀 𝗯𝗲𝗹 𝗷𝗲 𝗼𝗽 𝗲𝗲𝗻 𝗱𝗿𝘂𝗶𝗹𝗲𝗿𝗶𝗴𝗲 𝗼𝗰𝗵𝘁𝗲𝗻𝗱 𝗲𝗲𝗻 𝗽𝗿𝗮𝗸𝘁𝗶𝗷𝗸 𝗼𝗺𝗱𝗮𝘁 𝗷𝗲 𝗲𝗲𝗻 𝗿𝗼𝘂𝘁𝗶𝗻𝗲𝘃𝗿𝗮𝗮𝗴𝗷𝗲 𝗵𝗲𝗯𝘁 𝗼𝘃𝗲𝗿 𝗵𝘂𝗻 𝗴𝗲𝗯𝗿𝘂𝗶𝗸 𝘃𝗮𝗻 𝗦𝗲𝗻𝗱𝗶. Voor je het weet, word je overladen door complimenten… Praktijk de Dolgaard gebruikt al een hele tijd Sendi en vooral 𝗯𝗲𝗿𝗶𝗰𝗵𝘁𝗲𝗻 𝘀𝘁𝘂𝗿𝗲𝗻 𝘃𝗶𝗻𝗱𝗲𝗻 𝘇𝗲 𝗴𝗲𝘄𝗲𝗹𝗱𝗶𝗴. Aan de telefoon uitte Jeanne enthousiast: “𝘑𝘦 𝘬𝘶𝘯𝘵 𝘸𝘦𝘭 𝘻𝘪𝘦𝘯, 𝘥𝘢𝘵 𝘩𝘦𝘵 𝘨𝘦𝘮𝘢𝘢𝘬𝘵 𝘪𝘴 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘮𝘦𝘯𝘴𝘦𝘯 𝘶𝘪𝘵 𝘥𝘦 𝘱𝘳𝘢𝘬𝘵𝘪𝘫𝘬 (zoals Megan en haar moeder, die het samen hebben bedacht). 𝘡𝘦 𝘸𝘦𝘵𝘦𝘯 𝘱𝘳𝘦𝘤𝘪𝘦𝘴 𝘸𝘢𝘵 𝘦𝘦𝘯 𝘱𝘳𝘢𝘬𝘵𝘪𝘫𝘬 𝘯𝘰𝘥𝘪𝘨 𝘩𝘦𝘦𝘧𝘵!” Wat Jeanne niet besefte, was dat ze dit compliment

Lees meer

“Door Sendi kunnen mijn assistentes de meeste zorgvragen zelf oplossen.”

We ontvingen een terugkoppeling van een grote praktijk in Tilburg, die sinds een aantal maanden met Sendi werkt. Huisarts J. Keulemans gaf aan, blij te zijn met Sendi. Hij vertelt dat de assistentes nu veel meer vragen zelfstandig kunnen oplossen. In een paar maanden kan er veel veranderen bij Sendi. De focus ligt nu naast beeldmateriaal ook op de prettige communicatie met de patiënt. Maar ook voor de assistente op een efficiënte manier! Het persoonlijk contact blijft behouden, maar zoals gezegd; er kan meer tijd besteed worden aan urgente zaken!

Lees meer

“We gaan ermee proefdraaien, het lijkt me een fijn hulpmiddel in de praktijk!”

We ontvingen een enthousiaste reactie van een aankomende klant. Zij hebben een proefperiode afgesloten en waren zo aardig dit ons nog even te laten weten. We hebben de assistentes van deze praktijk ontmoet op de 𝗗𝗮𝗴 𝘃𝗮𝗻 𝗱𝗲 𝗘𝗲𝗿𝘀𝘁𝗲𝗹𝗶𝗷𝗻. Een aantal dagen later nam de praktijkmanager contact met ons op: “Ze waren zo enthousiast, ik moest er zo snel mogelijk naar kijken!” Dezelfde dag was de koppeling met 𝗠𝗲𝗱𝗶𝗰𝗼𝗺 geactiveerd; de volgende dag konden de assistentes direct met 𝗦𝗲𝗻𝗱𝗶 aan de slag. 💪 Wist u dat we altijd een gratis

Lees meer

“Eigenlijk levert een e-consult ons meer werk op, terwijl Sendi ons juist tijd bespaart!”

Huisarts R.J. Hage: Het voordeel van Sendi is dat er eerst nog persoonlijk contact plaatsvindt. Hierbij wordt meteen een beeld gevormd van de klacht en de patiënt voelt zich direct gehoord. Door het opvragen van een foto of video daarna, eventueel met een anamnestische vragenlijst erbij, wordt het beeld helemaal compleet. Als de zorgvraag dan bij de arts terechtkomt, wordt deze vaak direct afgehandeld. De patiënt ontvangt via een sms-bericht het advies van de arts en de assistent controleert in Sendi of de patiënt het advies ook daadwerkelijk heeft gelezen. Handig,

Lees meer

“Het is net als bij Apple. Je gaat zitten en je kunt er meteen mee werken!”

Sanne Houben, kwaliteitsmedewerker en triagist, merkte na het eerste weekend op: “Het is net als bij Apple; je gaat zitten en je kunt er meteen mee werken!” Het opstarten van iets nieuws vergt altijd wat energie, maar dat viel reuze mee voor HAP Maastricht. Hoewel ze voor de zekerheid nog een e-mailsysteem achter de hand hielden, is het vertrouwen in Sendi zo groot dat ze niet verwachten het ooit nodig te hebben. De koppeling met Topicus maakt het werk eenvoudiger en maakt een einde aan het tijdrovende overtypen van gegevens.

Lees meer

“Ik heb het echt helemaal uitgevonden hoor, met die berichtenfunctie. Het is echt zo lekker om niet de hele tijd aan die telefoon te hoeven hangen”

Sandra van Veen, werkzaam bij Huisartsenpraktijk Het Baken, belde ons laatst enthousiast op: “Ik heb het echt helemaal uitgevonden hoor, met die berichtenfunctie. Het is echt zo lekker om niet de hele tijd aan die telefoon te hoeven hangen” In plaats van terugbellen wordt er door de praktijk een sms teruggestuurd met advies of de uitslag van een onderzoek én in de taal van de patiënt door onze automatische vertaling.

Lees meer

‘Ik hoef dus niet langs te komen? Ik ben nog nooit zo blij geweest met jullie als vandaag!’

We kwamen ineens onze naam tegen op Facebook! En dan niet eens omdat we naar een advertentie van Sendi keken … Doktersassistente Eveline, een triagiste op een huisartsenpost en doktersassistente op de dagpraktijk, beschrijft 2 situaties op haar blog waarin een foto een meer duidelijk beeld gaf. Op de huisartsenpost ging het om de vraag, of een wond gehecht moest worden. De drukbezette moeder belde over haar zoontje die zijn arm had open gehaald. Dankzij Sendi konden moeder en kinderen thuisblijven, de wond hoefde niet gehecht te worden. Everybody happy! De

Lees meer

Zodra de patiënt een video deelt, heeft u een beter beeld

Onlangs spraken wij met Annalies Engelfriet, een ervaren (zzp) triagist. In dit gesprek deelde Annalies haar passie voor het triagistenvak en vertelt ze over haar ervaringen met Sendi. Annalies is nu ruim 14 jaar triagist en dat doet ze met erg veel plezier. Het leukste aan haar werk is dat het altijd spannend is, vertelt ze: “je weet nooit wat voor telefoontje je krijgt en wat er gaat gebeuren”. Ook is het werk van een triagist erg belangrijk omdat je regelmatig levensreddende handelingen doet. Het is fijn om mensen te

Lees meer

Dit zou je met je eigen ogen moeten zien!

Puck van team Medi-Link is afgelopen week langs geweest bij HAP Oost-Brabant om een kijkje te nemen en was positief verrast over wat ze zag. Ook om eens te zien hoe Sendi wordt ingezet door de medewerkers en om ervaringen op te halen. Benieuwd? Lees dan snel verder. We hebben een paar uur mee mogen lopen met Linda Storchart, triagiste bij HAP Oost-Brabant. Bij binnenkomst was iedereen zich aan het klaarmaken om aan de dienst van 17.00 uur te beginnen. Om 17.01 kwamen al de eerste belletjes binnen en was

Lees meer

HAP Rijnmond redt feestende student na boksbalramp

Lees het verhaal over Robbert, die na enkele minuten werd geholpen door de huisartsenpost. Ook al gebruikt HAP Rijnmond ons Sendi fotoconsult pas sinds deze maand, de eerste verhalen van tevreden patiënten komen nu al binnen. Zo ook van bedrijfskunde student Robbert, die na een feestje op vrijdagavond Sendi wel kon gebruiken. Het boksbal incident…  Op een gezellige vrijdagavond in Rotterdam vierde Robbert met een groep vrienden feest. De feestgangers hadden een boksbal die bijhield hoe hard je kon slaan en iedereen deed natuurlijk zijn best om zijn persoonlijke record

Lees meer

Medi-Link bestaat 3 jaar: een interview met onze klanten

Nu Medi-Link met de applicatie Sendi drie jaar bestaat vinden we het een mooi moment om na te gaan bij de diverse praktijken hoe ons foto-deel systeem Sendi ervaren en gebruikt wordt. De aftrap is een apotheekhoudend praktijk in Oude Tonge op het mooie eiland Goeree Overflakkee.  De eigenaren huisarts Eefke Krutwagen en Bas Kreeft hebben de praktijk in 2022 voor ¾ in April 2022 overgenomen. Recent is hij geheel onder hun hoede gekomen. Veel is er gebeurd in die tijd. Ze hebben flink te kampen gehad met een tekort

Lees meer

Probeer het zelf en laat het zien aan uw collega's

Vraag een Sendi demo account aan!

Met een demo account kunt u inloggen in de demo omgeving van Sendi. Hier kunt u zelf ervaren hoe Sendi werkt door sms’jes te versturen en foto’s te uploaden. Ook kunt u het eenvoudig laten zien aan uw collega’s!

Laat uw e-mailadres hieronder achter. Wij maken een demo account voor u aan en sturen zo snel mogelijk de inloggegevens per mail aan u toe.

Probeer Sendi tijdelijk 2 maanden gratis

Vers van de Pers!

Onderzoeksrapport Ir. Jasper J.G. Buschgens

Onafhankelijk onderzoek heeft de waarde van fototriage binnen de spoedpost in beeld gebracht.